Gra
Klon Kukiego szuka tajemniczej kostki do gry. Odnajduje ją Kuki. Kostka ma potężną moc, lecz wciąga posiadacza do niebezpiecznej gry. Gdy wypada jedynka, uruchamia się lawina groźnych zdarzeń. Gabi, Blubek, Kuki i jego pies zostają porwani do podziemnej twierdzy klona. Muszą pokonać roboty Moradora i Marę, sterowane nietoperze i pułapki skorpiona Korto. Przygodowa powieść o szybkim tempie i zaskakujących pomysłach. A także o szczęściu, pechu i przyjaźni.
Odpowiedzialność: | [tekst i ] il. Andrzej Maleszka. |
Seria: | Magiczne Drzewo / Andrzej Maleszka : [5]; Znak Emotikon | Hasła: | Powieść dziecięca polska - 21 w. |
Adres wydawniczy: | Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2013. |
Opis fizyczny: | 452, [1] s. : il. kolor. ; 18 cm. |
Powiązane zestawienia: | |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz | |
Inne pozycje z serii |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Filia Nadbrzeż
05 – 480 Nadbrzeż
Filia Ługi
ul. ks. b-pa W. Miziołka 52, 05 – 480 Karczew
Nowości z działu Fantasy o smokach, elfach, krasnoludach, trolach, goblinach i innych stworzeniach fantastycznych:
Dodaj komentarz do pozycji:
Serie (cykl) Magiczne drzewo należy czytać w określonej kolejności:
Tom 1 Czerwone krzesło |
Tom 2 Tajemnica mostuNowe przygody bohaterów bestsellerowego Magicznego Drzewa, Książki Roku 2009. Kuki, Wiki i Melania muszą odnaleźć Most Zapomnienia. Czeka na nich gigantyczny pająk, podziemna rzeka i groźna Greta o trojgu oczach. A oni muszą ocalić Filipa, któremu magia kazała zakochać się w niewłaściwej dziewczynie... Na szczęście po ich stronie [...] |
Tom 3 OlbrzymKuki zostaje obdarzony nadludzką siłą, by pokonać olbrzyma o siedmiu wcieleniach. Walczą ze zwierzomaszynami, stalowym ptakiem i pożeraczem światła. Wędrują z nim mądra Gabi, gracz komputerowy Blubek i gadający pies. W dalekiej Azji szukają tajemniczego domu pilnowanego przez złotego tygrysa. Przygodowa powieść w tempie gry [...] |
Tom 4 PojedynekKuki wyczarowuje swego klona, by zastąpił go w nudnych zajęciach. Jednak klon zdobywa magiczną moc i zaczyna pojedynek z prawdziwym Kukim. Tworzy gigantycznego robota, żywe labirynty i zmienia ludzi w dziwne stworzenia.Na niesamowitej wyspie Kuki, Gabi i Blubek muszą stoczyć niebezpieczną walkę. Olbrzymie roboty, tajemnicze szachy, armia [...] |
Tom 5 GraKlon Kukiego szuka tajemniczej kostki do gry. Odnajduje ją Kuki. Kostka ma potężną moc, lecz wciąga posiadacza do niebezpiecznej gry. Gdy wypada jedynka, uruchamia się lawina groźnych zdarzeń. Gabi, Blubek, Kuki i jego pies zostają porwani do podziemnej twierdzy klona. Muszą pokonać roboty Moradora i Marę, sterowane nietoperze i [...] |
Tom 7 Świat OgromnychBohaterowie zostają przeniesieni do Świata Ogromnych. Muszą żyć wśród olbrzymów i chodzić do szkoły z gigantycznymi dziećmi. Są jedynymi małymi istotami w świecie, gdzie wszystko jest ogromne, a każdy pragnie być największy. Walczą z wielkimi stworami, potężnym Gigunem i z pokusą, aby zmienić się w Ogromnych. By powrócić na [...] |
Tom 8 InwazjaOlbrzymy ze Świata Ogromnych przybyły do miasta - a pozwolił na to magiczny przedmiot, który uśpił wszystkich mieszkańców. Alik, Idalia i Budyń muszą samotnie walczyć z ogromnymi żołnierzami i wielkim Gigunem. W uśpionym mieście bohaterowie znajdują drewniany łuk i strzały o niezwykłej mocy. Wygrają, jeśli użyją ich we [...] |
Tom 10 Czas robotówAndroid stworzył stalowe osy. Każdy, kogo użądlą, zmienia się w robota. Na całym świecie ludzie przeistaczają się w maszyny. Tylko Idalia, Alik, Budyń i mała Julka uciekają przed inwazją os. Muszą odnaleźć magiczny przedmiot, który zmieni roboty z powrotem w ludzi. W pościg za nimi rusza Android i groźny waran. Olbrzymi [...] |