Pokonać grę
Tyt. oryg.: "Beat the game ".
Książki z tej serii zostały opracowane tak, by motywować dzieci do rozwijania zdolności z zakresu nauki, technologii, inżynierii i matematyki. Nauczą się, jak stosować zasady nauki w prawdziwym świecie dzięki zachęcającym do tego przygodom z kostką Rubika, łamigłówką popularną na całym świecie wśród ludzi w każdym wieku. Każda historia wymaga by czytelnik rozwiązywał
szereg naukowych i technicznych zagadek, umożliwiających przejście do kolejnego wątku.Książki nie czyta się strona po stronie. Czytelnik porusza się po książce w tę i z powrotem, zgodnie ze wskazówkami i zależnie od udzielanych odpowiedzi. Jeśli odpowie poprawnie, może kontynuować przygodę. Jeśli się pomyli, zostanie wyprowadzony z błędu i otrzyma kolejną szansę. Na końcu książki znajduje się dodatkowa pomoc w postaci słowniczka pojęć.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | James Floyd Kelly ; [il. David Shephard ; tł. Patryk Dobrowolski]. |
Seria: | Zagadki logiczne | Hasła: | Programowanie (informat.) Gry i zabawy umysłowe Wydawnictwa dla dzieci |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Zielona Sowa, cop. 2015. |
Opis fizyczny: | 48 s. : il. kolor. ; 24 cm. |
Uwagi: | Tyt. oryg. serii: "Rubik`s Quest". Na okł.: Przygoda z programowaniem. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)